30 Μαρ 2012

Γ. Μπαμπινιώτης: «ούτε για δουλειά ψάχνω, ούτε αξιώματα ζητάω ,ούτε έχω εξάρτηση από κανένα κόμμα, ούτε πρόκειται να πολιτευτώ.»


Δελτίο Τύπου- 30-03-2012

Σημεία συνέντευξης  του Υπουργού Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, καθηγητή Γ. Μπαμπινιώτη στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA»
«Να ξεκαθαρίσω κάτι. Εγώ δεν έχω καμία κόντρα με την κα Διαμαντοπούλου την οποία και εκτιμώ και έχω συνεργαστεί μαζί της για να φτιάξουμε το νόμο για το νέο λύκειο.  Επί της ουσίας έχει γίνει ένας πολύ καλός νόμος, έχει όμως και κάποιες αδυναμίες. Σε όλα τα ΑΕΙ - είναι 24 παν/μια-  και στα 24 δεν έχει προχωρήσει, έχουμε 16 ΤΕΙ από αυτά μόνο στα 7 έχει προχωρήσει. Έχουμε όλο τον πανεπιστημιακό κόσμο ξεσηκωμένο σε μια έκρυθμη κατάσταση. Ο νόμος δεν έχει εφαρμοστεί γιατί έγινε ένα λάθος.

Αναθέσαμε σε επιτροπές έξω από τα πανεπιστήμια και όχι στους πρυτάνεις,  όχι στις αρχές που είναι υποχρεωμένες να τον εφαρμόσουν.
Ο διάλογος, ο οποίος κάνω, είναι να καλέσουμε σε ένα τραπέζι τους πρυτάνεις να συζητήσουμε, με κίνητρο και με σκοπό να εφαρμοστεί ο νόμος.  Και οι πρυτάνεις θέλουν να εφαρμοστεί ο νόμος και όλα αυτά τα πράγματα ότι  ξηλώνεται, ότι αλλάζει ο νόμος, όλα αυτά είναι προβοκατόρικα. Χρειάζεται ένας διάλογος αλλιώς θα δείτε στα πανεπιστήμια να μπαίνει η αστυνομία και να πέφτει ξύλο. Αν έχουμε ένα νεκρό στα πανεπιστήμια, θα μπορέσει ποτέ να περάσει ο νόμος;  Ο διάλογος αυτός δεν έχει αποδώσει αποτελέσματα. Εγώ, ως πανεπιστημιακός, έχω έναν κώδικα και ξέρω πώς θα μιλήσω στους ανθρώπους.
Μπορεί να ξεκινήσει  ένα κράτος, μια πολιτεία, ένα διάλογο με 24 πανεπιστήμια και 16 ΤΕΙ λέγοντάς τους ότι δε σου δίνω λεφτά; Ήδη έχουν δοθεί το 25% των χρημάτων. Τον Ιούνιο τελειώνει το έτος, δεν μπορούν να μη δοθούν αυτά τα χρήματα διότι θα κλείσουν τα πανεπιστήμια, δε θα μπορούν να λειτουργήσουν και θα βγουν στους δρόμους, θα έχουμε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Πρέπει να δούμε τα πράγματα με μια νηφαλιότητα γιατί θα τρέχουμε πίσω από τα προβλήματα ενώ πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε από πριν.
Με φώναξαν τα δυο μεγάλα κόμματα και η κυβέρνηση για να βοηθήσω. Προσπαθώ να βοηθήσω. Και ξέρετε, περισσότερο από τα ΑΕΙ, το θέμα μου είναι να γίνουν οι πανελλαδικές εξετάσεις,  να είναι Ιούλιο - Αύγουστο τα βιβλία στα σχολεία. Αυτά είναι τα  κύρια θέματά μου και κατά τα άλλα κάθομαι και συζητώ και με τους πρυτάνεις για να εφαρμοστεί ο νόμος. Αν αυτή η τακτική θεωρείται ότι δεν είναι σωστή, τότε η ύπαρξή μου δεν έχει λόγο στο υπουργείο. Θεωρώ ότι είναι μια έντιμη στάση. Όταν προσπαθείς να κάνεις κάτι και δεν έχεις μια βοήθεια τότε δεν έχεις άλλο λόγο και εγώ έχω πει ότι ούτε για δουλειά ψάχνω, ούτε αξιώματα ζητάω ,ούτε έχω εξάρτηση από κανένα κόμμα, ούτε πρόκειται να πολιτευτώ.
Υπάρχει η δήλωση του Πρωθυπουργού της χώρας ότι για φέτος τον Ιούνιο θα ισχύσει το παλιό σύστημα. Για φέτος ο προϋπολογισμός παραμένει και οτιδήποτε άλλο μετατίθεται για το 2013. Εφαρμόζω τον νόμο και διαφέρω από την κα Διαμαντοπούλου στην τακτική της εφαρμογής του νόμου. Αφήστε να δοκιμαστεί  αυτή η τακτική, γιατί μπορεί να αποδώσει το να μιλάς με τους πανεπιστημιακούς σε μια γλώσσα που εγώ μπορώ να τη χρησιμοποιήσω.»
Για το Δελτίου Τύπου πατήστε εδώ.

Δείτε σχετικά και:-Με παραίτηση απειλεί ο Υπουργός Παιδείας Γ. Μπαμπινιώτης. «Αφήστε με να λύσω τα προβλήματα χωρίς παρεμβάσεις»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com